Претражи овај блог

четвртак, 25. фебруар 2021.

ANYTIME, ANYPLACE, ANYWHERE : Stigmata

 

Stronger than reason,stronger than lies
The only truth i know,is the look in your eyes

Just like a car crash,just like a knife
My favorite weapon,is the look in your eyes

You've run out of lies
You've run out of lies
There's a ton locked in your empty eyes
Get out of my life

I'm chewing on glass,and eating my fingers
I'm not the one,who's run out of lies

You've run out of lies...
You've run out of time

Cutting my face,and walking on splinters
I lost my soul,to the look in your eyes

You ran out of lies...


   'Stigmata' je masivni industrial 'wall of sound' sa gitarama koje zvuče poput motornih testera,izobličenim vokalom i ludačkim vriscima Al Jourgensena.U slučaju da to nije dovoljno da vam kauterizuje mozak,tu su i razarajući elektronski beatovi.Sve zajedno,'Stigmata' zvuči kao moćna heavy metal mašinerija koja dolazi iz nekog od krugova Pakla.


Нема коментара:

Постави коментар

Ataque De Caspa

       Ataque De Caspa su post-punk bend iz Madrida, osnovan sredinom osamdesetih. Grupa je imala dosta sličnosti sa drugim Evropskim post-p...